ცნობილი ევროპული ბრენდი Sarlas 1970-იან წებში დაარსდა და მის შემდეგ ბრენდის სვლა მხოლოდ წარმატებასთან ასოცირდება. დაარსების დღიდანვე ბაზრის მოთხოვნების გათავისება და უახლესი ტრენდების აყოლა კომპანიის განვითარების ქვაკუთხედს წარმოადგენს.
40 წლიანმა გამოცდილებამ და მჭიდრო კონტაქტებმა მსოფლიოს წამყვან ფაბრიკებთან შესაძლებლობა მისცა Sarlas ბრენდს, რომ პრემიუმ-კლასის ქსოვილის მწარმოებელ ბრენდად გარდაქმნილიყო. როგორც ვახსენეთ, ბრენდის შთაგონების მთავარი წყარო მუდმივადაა უახლესი ტრენდები, ამიტომ მის ნაწარმზე მოთხოვნა არსებობს 60-ზე მეტ ქვეყანაში.
ამავდროულად, Sarlas რეგულარულად ახდენს ინვესტირებას ინოვაციურ ტექნოლოგიებში, რათა უზრუნველყოს ხარისხის უწყვეტი ევოლუცია.